zaterdag 20 juni 2015

weer eens gaan spinnen

Op mijn spinnewiel zit al geruime tijd prachtige blauwe wol. Af en toe kom ik er aan toe om te spinnen (te weinig eigenlijk), bv tijdens de spinavond van het Amsterdamse de Pijp spingroepje. Maar gisteravond ging mijn zoon op pad en ineens dacht ik, vanavond ga ik lekker achter het spinnewiel zitten. Het was geruime tijd terug, dat ik hiervoor tijd had gemaakt. En het was zo prettig weer te doen!
Mijn voornemen is, vaker achter het spinnewiel te gaan zitten.
De wol heb ik gekocht op de Weversmarkt in Hoorn. Dit jaar is de Weversmarkt op 15 juli, reserveer vast in je agenda, want dit is zo leuk om naar toe te gaan!

2 opmerkingen:

  1. Een heel goed voornemen Hanneke, vandaag hebben wij ook weer de hele dag ergens buiten in de duinen gesponnen, zo zennnnnn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. in de duinen spinnen is natuurlijk helemaal fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen