zaterdag 13 juni 2015

ruimte voor meerdere breiwerken

Nu het seizoen van de workshops bijna is afgelopen, voel ik een enorme ruimte. En voordat ik het weet, is deze ruimte al weer helemaal gevuld (o.a. met breiwerken). Er zijn zoveel plannen..... en er ligt nog zoveel wol..... Maar goed, nu er wat meer lucht komt, wordt deze meteen weer gevuld. Zo ben ik de afgelopen week begonnen aan een paar sokken, vooral omdat ik de opzet wilde oefenen "toe up" (van teen tot boord). De sok hoeft voorlopig niet af, want de zomer komt eraan. Maar het is wel een handig breiwerk voor in mijn tas.


Dan heb ik de afgelopen jaren aardig wat gebreide vestjes en truitjes voor de zomer weggeruimd. Omdat ze al heel oud waren. Of omdat het garen al lange tijd niet meer in de verkoop was. Nu heeft mijn zomerkast wel erg weinig gebreide kleding, daar moet nodig iets aan gedaan worden.
Ben begonnen met het breien van een eenvoudig vestje met korte mouwen van Softknit Cotton van Rowan: Karen, designer Sarah Hatton.
En dan lag er nog dat mooie garen wat ik in Parijs gekocht heb, daarover komende week meer....

2 opmerkingen:

  1. Wow.....garen uit Parijs..........dat ziet er wel heel mooi uit.Enne....ik heb mijn vierkantje af hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vierkantje af, top! Hopelijk met ontspannen schouders ;-).

    BeantwoordenVerwijderen