woensdag 21 oktober 2015

shawl "Samen"

De shawl Samen had ik al een keer gebreid (vorig jaar), maar ik vind hem zo leuk om te breien, dat ik al tijdens het werken hieraan, besloot deze nogmaals te maken. In andere kleuren en ander materiaal. Deze keer wilde ik hem breien van de Malabrigo Lace. De kleuren wist ik meteen en langzaam kwamen de gewenste kleuren in mijn huis. De afgelopen dagen was ik vrij van werk en hierdoor aardig wat tijd aan breien kunnen besteden. Breide een kleine "swatch" (proeflapje) en startte daarna met de shawl. Het eerste stuk ging snel, maar waar ik nu ben, duurt een naald al een behoorlijke tijd. Er komen nog heel wat rijen bij, dus het zal nog even duren, eer deze af is.





4 opmerkingen:

  1. hoi hanneke, die ie echt mega mooi, patroon zojuist gekocht!! Gr franci Ben beneiuwd naar je eindresultaat

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Bij mij ligt het patroon en de wol ook klaar, maar moet eerst nog een paar opdrachten afmaken. Veel breipleizer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh mooi! Mag ik vragen waar het patroon vandaan komt?

    BeantwoordenVerwijderen