donderdag 23 oktober 2014

nieuwe tas: INDIAN KIAT

Deze zomer bladerde ik door een tijdschrift en mijn oog viel op een slangenprint. Het fascineerde en inspireerde mij. Ik verdiepte me wat meer in slangenhuiden en naar aanleiding daarvan ontwierp ik de Indian Kiat. De Indian Kiat is 15 keer giftiger dan de Cobra, echter deze Kiat valt alleen aan ter verdediging.
De tas is gemaakt van Rowan Creative Focus Worsted en gevoerd met denim. Vrijdag en zaterdag assisteer ik Carla M. op de Brei- en Haakdagen in Zwolle. Ik sta daar tevens met mijn boekje, enkele patronen/pakketjes en deze nieuwe tas.


1 opmerking:

  1. Ik was vandaag met 2 vriendinnen op de haak- en breidagen in Zwolle. Heerlijke sfeer en wat een mooie tasjes, je moet ze echt "live" zien. leuk om je te ontmoeten, Hanneke.
    Groetjes Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen