woensdag 1 oktober 2014

start Mystery KAL Kaffe Fassett

Het is zover, 1 oktober, de Mystery Knit A Long van Kaffe Fassett start vandaag. Printen en starten met breien. Afgelopen dagen druk bezig geweest met de kleuren, het lijkt inmiddels helemaal niet meer op één van de kleuren combinaties van Kaffe, het is mijn eigen palet geworden. Extra spannend hoe dit gaat uitwerken. Ik zal hierover regelmatig bloggen. Hier zie je mijn uiteindelijke keuze (één kleur teveel, deze wordt vast voor de rand).


3 opmerkingen:

  1. Wil graag mee breien met Knit Along van Kaffe Fasset!
    Kan alleen niet de juiste site vinden om de patronen te downloaden ! Heb jij een advies voor mij ? Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren. Ik ben heel benieuwd hoe het er straks uit zal zien. Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Spannend!!! Veel plezier en ik ga het volgen.

    BeantwoordenVerwijderen