woensdag 18 oktober 2017

Tassen, spinnen en herfst

Opnieuw ben ik begonnen aan een cursus van leren tassen maken bij Anita. Deze keer hebben we een "ouderwets" tasje gemaakt, gestoken in nieuw materiaal. Het blijft een hele kunst de stappen van zo'n project te snappen en uit te voeren. Stukje bij beetje vallen de kwartjes. Eerlijk gezegd was het breien van tassen voor mij toch heel wat eenvoudiger.


De Adrian Art wol is nu gesponnen en getwijnd. Eens bedenken, wat ik hiervan kan maken. Of misschien kan combineren met een ander fijn garen. Het kan zijn, dat zo een zelf gesponnen garen lang in de kast blijft liggen, tot ik er een idee voor heb.


Mijn mand met heerlijke breiwerken, waaraan ik veel te weinig toe kom (veel werken en veel cursussen)! Eerst maar eens aan de slag vandaag en misschien lukt het vanavond weer te breien!

















De herfst is in volle gang, temidden van wat zomers dagen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten