woensdag 27 april 2016

Fietsen, Lana en Ishbel

Net terug van een kleine week fietsen met vriendin. We fietsten van Amsterdam naar Antwerpen via de LF1 route (terug rechtstreeks en helaas deels met trein vanwege het slechte weer), langs de kust. Het was geweldig.

En natuurlijk hielden we het niet aldoor droog!
In Antwerpen kon ik het niet laten, even langs de wolwinkel Lana te gaan aan de Anselmostraat te gaan. Al eerder had ik er op zondag voor een dichte deur gestaan, nu was de winkel open. Wat een enorm grote collectie en hoeveelheid wol, stof, borduurwerken, enzovoorts. Ik keek mijn ogen uit.

Het was moeilijk geen wol te kopen, zag veel mooie garens, maar de buit bleef bescheiden. En geen wol, maar stof voor voeringen in tassen. 
Tot slot nog de sjaal waaraan ik in april gewerkt heb, het was de Ishbel van Ysolda Teague die ik breide voor mijn moeders verjaardag. Het garen is Handmaiden, Casbah, wat ik vorige zomer in Berlijn kocht.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten