woensdag 16 maart 2016

Bellerose en Northmavine Hap

Vorige week heb ik de boorden aan de voorkant van het vest Bellerose uitgehaald en met minder steken (uiteindelijk 15 steken minder per kant) weer opnieuw opgezet en gebreid. Ben er nu tevreden mee.

Dit is de wol die nog over is na het breien van het vest.

Omdat er een project af was, mocht ik van mijzelf aan iets nieuws beginnen (weliswaar garen uit mijn "stash"). De bolletjes Jamieson's Spindrift lagen er al enige tijd en ik ben er inderdaad de Nortmavine Hap mee begonnen. En het beginnen van een nieuw project, is altijd één van de leukste momenten van het breiwerk. Uitzoeken hoe het patroon gaat, de kleurenvolgorde bepalen en starten!

En nog een keer opnieuw begonnen, maar twijfel nog steeds enigszins over de volgorde van de kleuren. 

De schrijfster van mijn boekje heeft afgelopen maand zelf een klein boekje uitgebracht met zkv (zeer korte verhalen). Het zijn enige verhaaltjes, daarbij zijn erg leuke illustraties en is het boekje mooi vormgegeven.
















En omdat het steeds dichter bij de lente komt....

3 opmerkingen: