woensdag 3 februari 2016

workshop Rowan technieken

Afgelopen zaterdag gaf ik in Rijssen bij het Wolhuis de workshop "Rowan technieken". In deze workshop (die ik meestal verspreid geef over 4 á 5 maanden, zodat je een trui/vest kunt breien in deze periode) leer je allerlei technieken van opzetten voor jouw project, de juiste maat breien tot mooi in elkaar zetten.
Hartelijk werd ik ontvangen door Ria. Een aantal leuke deelnemers had zich hiervoor ingeschreven en het werd een leerzame, leuke en gezellige dag. Ria verzorgde ons goed met heerlijk cakes, broodjes en drinken. En mocht je een keer in de buurt zijn van Rijssen, dan is het zeker de moeite waard bij haar langs te gaan, want ze heeft een prachtige en uitgebreide collectie aan wol.






De workshop "Rowan technieken" geef ik ook nog op 28 februari in de Afstap en er is nog plaats!

zondag erna had ik een heerlijke rustige dag zonder afspraken of verplichtingen. Deze dag heb ik vooral besteed aan breien :-).
sjaal in wording van Rowan KSHaze en Ito Kinu

gestart met vest van Rowan Pure Wool Superwash


Geen opmerkingen:

Een reactie posten