woensdag 17 maart 2021

Rowan voorjaar 2021

Rowan heeft half maart weer allemaal nieuwe boeken uitgebracht, een nieuw garen en een aantal nieuwe kleuren van bestaande garens. 
Om te beginnen dit mooie nieuwe Rowan Magazine 69: nostalgie en katoenen klassiekers. Alleen de namen zijn al interessant en ik vind dit magazine weer leuker dan de afgelopen keren. 
daarnaast nog een hele reeks andere prachtige boeken, zoveel keus!
De nieuwe kleuren van de bestaande garens zijn veelal fel van kleur en daarnaast wat zachte groen tinten.
Cotton Wool is het nieuwe garen voor het komende seizoen: mooie keuren en heerlijk zacht. 
Op het moment wordt ik behoorlijk in beslag genomen door het breien van een "secret test knit" voor Anna Johanna, dus daarvan nog even geen afbeeldingen. Maar omdat ik altijd meer op de naalden heb staan, dan één project, hier de start van een paar prachtige sneaker sokken, Flying Birds Shorties van Joji Locatelli in een lief kleurtje van Jawoll sokkengaren (248), oud roze.
Gisteren pakte ik weer een aantal net binnengekomen dozen van Rowan uit in de Afstap (altijd weer een feestje) en er kwamen weer de meest mooie kleuren te voorschijn. Maar van één garen en kleur, was ik wel zo enthousiast, dat ik ter plekke besloot er een vestje van te maken: Summerlite DK, een vergrijsd groene kleur. Het plan is er inmiddels ook, maar eerst verder met de test knit.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten