woensdag 9 januari 2019

Nieuwjaar en (nieuwe) projecten

Allereerst wens ik iedereen een heel gelukkig, gezond en liefdevol 2019! 
De afgelopen weken waren druk, vol en veel van alles. Maar gelukkig ook van breien. In het najaar had ik wat plannen gemaakt, wat ik af wilde hebben voor het einde van het jaar, die waren absoluut te ambitieus. Maar.... ik heb er wel twee van gehaald: de cadeau-sokken  en een test-knit.
 My Little Detail Socks (Little Detail Socks) van Sandra C Designs, gebreid van Wol met Verve.


Een test knit voor SandraTrailing Leaves op Ravelry!
Ondertussen brei ik aan het laatste deel van de Cockatoo Brae van Kate Davies in J.C. Rennie & Co Supersoft, het garen breit heerlijk en vooral het breien van de "yoke" is heel erg leuk. Jammer dat er maar zo'n klein stukje fair-isle in zit. Daarom ben ik dan ook maar meteen begonnen aan de Hawthorn van Marie Wallin in het garen van Marie Wallin zelf: British Breeds. Zulk mooi garen wat ook weer heerlijk breit!
J.C. Rennie Supersoft

Hawthorn van British Breeds

Geen opmerkingen:

Een reactie posten