woensdag 5 december 2018

Jawoll, Sint bij S'nB de Pijp en lopende projecten

In de Afstap verkochten we al heel erg lang Regia sokkenwol. Sterk garen, prima tinten, maar het kan mooier. Sinds kort verkopen we Lang sokkengaren, Jawoll. Dit prachtige, zachte garen hebben we in heel veel vrolijke tinten. Dit Jawoll garen wordt geleverd met in de bol een extra klosje. Dit extra klosje kun je gebruiken om mee te breien op plekken die snel slijten, zoals de hiel en de tenen ter versterking. Zo prettig!







Anderhalf jaar geleden, breidde ik er al sokken van voor een test-knit. Ik ben er nog steeds heel blij mee: "A touch of sweetness socks" (een gratis patroon op Ravelry).
Vorige week vierden we weer ouderwets met onze Stitch 'n Bitch de Pijp groep het Sinterklaasfeest. Iedereen koopt een (brei-gerelateerd) cadeautje en twee enigszins "waardeloze" artikelen. We spelen het Sinterklaas Dobbelspel en het is elk jaar weer hilarisch en enorm gezellig!


Ondertussen brei ik aan van alles een beetje, maar komt nergens schot in. Ik brei aan cadeau-sokken (deze hebben wat haast), aan een sjaal van uitgehaalde trui van de Brushed Fleece, aan de Cockatoo Brae van Kate Davies, enzovoorts.

Mijn plan is in ieder geval iets af te maken deze week, want over niet al te lange tijd komt de British Breeds, van Marie Wallin, binnen bij de Afstap :-))).


Geen opmerkingen:

Een reactie posten