woensdag 22 november 2017

Workshop, expositie en cowl

Afgelopen week was zo vol, dat er nauwelijks tijd over bleef voor breien. Op zondag gaf ik een workshop meerdere technieken in de Afstap. Met een erg leuk groepje dames en een vol programma vloog deze dag om.

O.a. besprak ik tijdens deze dag het breien van een hiel in een sok. Natuurlijk moest ik ook zelf voor de uitleg een sok breien (van garen uit mijn "stash"), geen straf met deze vrolijke kleurtjes. De deelnemers hadden zelf ook allemaal leuk garen uitgezocht voor de sok, waaronder een heel oud sokkengaren!
Druk was ik ook met de voorbereiding van de expositie bij Galerie Kunst 2001 die komende week opent en waar meerdere interessante exposanten aanwezig zijn!
Het patroon van Woodland Trail Cowl, is nu te koop op Ravelry: https://www.ravelry.com/patterns/library/woodland-trail-cowl. Die van mij heb ik gebreid van Noro Tennen, heerlijk zacht garen en het patroon is erg leuk om te breien. 

zonnige week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten