woensdag 20 juli 2016

leren tas, noro vest en buiten

Twee weken geleden maakte ik tijdens de laatste les bij Anita Fontaine mijn tas af, de shopper. Wat super, dat je in vier ochtenden een leren tas in elkaar zet. Ik heb er veel van geleerd, er zitten ook nog veel beginners fouten in, dit alles ter verbetering. Na de zomer ga ik verder, het heeft me in de greep!

Met deze warmte brei ik helaas minder dan ik zou willen, maar toch.... verder gewerkt aan het vestje van Noro met een enigszins vaag en onduidelijk patroon, maar ik kom eruit en het resultaat bevalt me.
Het leuke aan dit garen is, dat ik steeds de volgende kleur wil zien in mijn breiwerk (zodat ik regelmatig te laat naar bed ga :-), wat me overigens ook overkomt, als ik fair-isle, kant of kabels brei).

En met dit weer ben ik graag buiten en zie dan de meest mooie dingen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten