woensdag 4 november 2015

workshop in het Wolhuis

Lange tijd geleden had Ria Immink van het Wolhuis in Rijssen mij gevraagd een workshop in haar winkel te geven. Afgelopen zaterdag was het zover. Ik vertrok al redelijk vroeg met de trein naar Rijssen voor een workshop Log Cabin. Ria had een mandje neergezet met allemaal bolletjes Fine Tweed. De les begon en de deelnemers konden meteen kleuren gaan kiezen en starten met breien. De groep was enthousiast en gezellig. En ze leerden snel.


En iedere keer vraag ik me af, hoe krijg je een groep vrouwen muisstil? Zet ze aan het werk met een nieuwe breitechniek en echt, het is even helemaal stil ;-).
Na twee uur "hard werken" is dit het resultaat, gebreid in Rowan Fine Tweed en wat geeft het in zo'n korte tijd een prachtig resultaat:
Natuurlijk liep ik nog even de winkel rond. Ria heeft een groot assortiment met vele leuke, mooie en interessante garens. Als je in de buurt bent, zeker de moeite waard er een keer langs te gaan!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten