zaterdag 30 mei 2015

2e dag in Nieuwpoort 2015



Ook vandaag was weer een schitterende dag in Nieuwpoort. Volle dagen voor mij, helaas  nauwelijks in het dorp zelf geweest. Vooral workshops gegeven in de winkel van Van der Vlist, waar we heel gastvrij werden ontvangen. Ook deze dag weer enthousiaste deelnemers. Vanmorgen les in Domino breien. Wederom werd er met veel concentratie de techniek geleerd. 's Middags volgde weer de workshop Log Cabin breien. En het leuke was, dat daar ook Jeannet bij aanwezig was (van www.quiltingjeannet.blogspot.nl).

Na de workshops nog even met Carla en Jan op een terras genoten van de zon en wat lekkers!

2 opmerkingen:

  1. Het was superleuk Hanneke, en je ziet het verschil tussen een breister en een quiltster he? de ene zit zennnn lachend aan de tafel, de ander ingespannen met de schouders opgetrokken, hahahaha, helemaal goed hoor, ik heb er van genoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Hanneke, nogmaals bedankt voor de leerzame en gezellige workshops. En natuurlijk voor de tip, ik hen rond breinaalden van bamboe aangeschaft en de wol heb ik ook nog gescoord bij de Schapekop. Zodra de tas klaar is, stuur ik je een foto

    BeantwoordenVerwijderen