woensdag 4 juni 2014

vacht spinnen op spintol

Nog diezelfde avond heb ik een deel van de vacht van de Scottish Blackface gewassen in zout water (vier keer en het mag nog wel een paar keer). Toen maandagavond de vacht droog was, ben ik meteen begonnen met spinnen op de spintol, zonder het eerste te kaarden. Daar was ik te nieuwsgierig voor. Met deze spintol van Ashford en deze wol, is het spinnen fantastisch. De vacht van de Scottish Blackface heeft hele lange vezels, tussen de 15 en 30 cm! Hij is echter alles behalve zacht (36-40 micron), dus een kledingstuk zal dit zeker niet worden.

2 opmerkingen:

  1. Ik zoek een spintol om te kopen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze moet wel dan naar Spanje verzonden worden, alle verzendkosten uiteraard voor mijn rekening. Wie kan mij helpen ?

    BeantwoordenVerwijderen