zondag 13 april 2014

wol en muziek

Omdat ik toch ik toch in de buurt moest zijn, ging ik nog even bij Carina van de Schapekop in Nieuwpoort langs met Sabine. De koffie stond klaar en we genoten van de mooie wol en prachtige breisels in de winkel.


Carina heeft het tasje Sophia gebreid in een iets andere kleurencombinatie. Daarnaast heeft ze het enigszins gevilt, wat een steviger effect geeft.



's Middags trad mijn vader Max (85 jaar)samen met goede vriend Martin op, quatre mains piano. Het was in de zeer gastvrije boerderij Steeckershil in Bleskensgraaf op een prachtige plek langs de Alblas. En eerlijk gezegd, ben ik reuze trots op hem!

3 opmerkingen:

  1. Lieve Hanneke,
    Wat was het mooi en gezellig gisteren, hé?!
    Ik ben ook trots op ons pap!
    Veel liefs,
    Birgitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ...én natuurlijk ben ik trots op jou!
    Wat een mooi blog met fraaie, frisse en vrolijke fotootjes!
    Super!!!
    Birgitte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. als vader ben ik natuurlijk ook trots op mijn dochter(s)....

    BeantwoordenVerwijderen