woensdag 25 augustus 2021

Nieuwigheden

De periode met veel nieuwe boeken en garens is begonnen! Voor breiers altijd een heerlijk tijd, een tijd vol nieuwe plannen, bekijken, uitzoeken en verlekkeren. In de zomer begon het al met een prachtig nieuw boek van Kate Davies: Inkling

Meerdere leuke patronen van vesten, truien, mutsen en wanten. Waar te beginnen? En omdat ik toch al een boek kocht van haar, dan ook maar meteen twee andere: Ten years in the Making en Colour Moves: boeken Kate Davies. Colour moves heeft mutsen en wanten, heerlijk om eens wat resten garen weg te breien.

Niet dat ik me deze zomer verveelde, maar ik vond het wel weer eens leuk een vest als test knit te breien. Deze keer voor Knit for Passion. Een prachtig vest met een prachtig  blaadjesmotief als pas: Cardigan Grace. Het kantbrei gedeelte daarvan, is natuurlijk het meest interessante  stuk. Nu komt nog de uitdaging, het vest op tijd klaar te hebben.

En nog voordat het vest klaar zal zijn, komen alle garens en boeken binnen van Rowan. Wat ik tot nu toe gezien heb, is veel belovend! Tot snel :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten