woensdag 9 oktober 2019

Verhuizing en breiwerken

Eindelijk weer een bericht op mijn blog. Het was een lange tijd stil hier. Tijdens mijn vakantie kreeg ik een andere woning aangeboden, meteen na mijn vakantie begon het klussen en de verhuizing. Ik heb het wonen in Amsterdam ingeruild voor het wonen in een klein dorp.

Niet alleen mijn blog lag vrijwel stil, ook mijn breiwerken. De laatste week, begin ik weer een beetje tijd te krijgen om te breien. Wat heb ik ondertussen op de naalden staan:
Quiet Stars van Joji Locatelli uit het boekje Interpretatios, volume 5 van de Valley Tweed in de blauwe kleur 119. Een vest met een sjaalkraag, leuk om dit eens te breien.
Barton van Martin Storey uit het boek Rowan Ocean Blue, maar dan met Hemp Tweed, wat Rowan helaas uit de collectie heeft gehaald.
* En weer eens een paar eenvoudige sokken van garen uit mijn "stash".
Het nieuwe Rowan magazine 66 is inmiddels al enige tijd binnen. Ook in dit nummer staan weer een paar aantrekkelijke modellen. Mijn favoriete model is Larkin van Lisa Richardson, gemaakt met slipped-stitches van de Felted Tweed, veel werk en een prachtig resultaat.

Eerst maar eens de bovengenoemde projecten afmaken, daarna zien we weer :-).
Amsterdam

halverwege

Geen opmerkingen:

Een reactie posten