woensdag 28 september 2016

film Yarn en Majo van der Woude (borduren)

Afgelopen vrijdag bezocht ik de film Yarn, deze zag ik bij Makerversity en werd daar georganiseerd door Wool & Water, Alice O'Connell. De film was indrukwekkend. Hoe draad loopt van land naar land en van jong naar oud. Erg mooi vormgegeven. Diverse kunstenaars die bezig waren met draad, van schaap naar project. Hier een trailer.
Afgelopen zaterdag gaf Majo van der Woude, Tree of Needlework een erg leuke workshop bij de Afstap, borduren op breiwerk. Op zaterdag 12 november geeft zij nogmaals deze workshop, ik ga er zeker heen! Daarnaast geeft Majo nog veel meer workshops en cursussen. Ook borduren is in!


Terwijl de voorpanden van mijn cashmere vest liggen te drogen, ga ik vanmorgen weer aan de slag met leren tassen maken bij Anita Fontaine. Dit keer wordt het een rode tas waarover later meer.

1 opmerking: