woensdag 29 juni 2016

"Hellebore" en "Grachten van Amsterdam"©

Het laatste stuk breien van Hellebore, betekende ruim 320 steken opnemen langs de hele voorkant. Om zoveel steken op te nemen en ze gelijkmatig verdeeld te krijgen, meet ik eerst uit, hoeveel steken er op elk stuk ongeveer komen. Deze plaatsen markeer ik voordat ik begin met opnemen. Zo komen de steken gelijkmatig verdeeld over het geheel.
Het vestje Hellebore van Martin Storey is klaar. Alleen....waar blijft de zomer?
Weer een project af. Veel zin iets nieuws te beginnen, maar denk ook aan de onaffe projecten. Toch maar verder daarmee? Of nog snel wat Rowan garen inslaan, voordat er heel erg veel uit gaat? (Van hoger af heeft Rowan besloten, dat  2/3e van de garens eruit gaan). Er zitten nog prachtige garens bij, waarvan ik graag iets had willen breien. Morgenavond (18-21 uur) start de uitverkoop in de Afstap voor vaste klanten. Daarna ook online.
De sjaal "Grachten van Amsterdam" is nu ook in andere tinten gebreid. En het patroon staat op Ravelry: Grachten van Amsterdam.


1 opmerking:

  1. ha hanneke, supermooi dat vestje zeg, dat ga ik ook nog breien!!

    BeantwoordenVerwijderen