zaterdag 28 juni 2014

patronen zoeken

Mijn voornemen is deze zomer wat stash weg te werken, zowel wat reeds op de naalden staat, als voorraad wol. Nu heb ik een redelijk rustig weekend voor de boeg en wilde ik gisteravond beginnen met Shilasdair (gekocht vorig jaar bij de Schapekop tijdens het breifestival). Uren was ik bezig met het doorbladeren van boeken, tijdschriften en het zoeken op Ravelry. Wat kon ik van deze prachtige strengen maken? Meer en meer zoeken, uren vlogen voorbij. Langzaam aan werd het al een beetje donker en nog steeds was ik niet begonnen met breien.

















Ik ben maar gewoon gestart met opzetten en ineens kwam het idee! Kim Hargreaves had in het boek Misty een mooi patroon gemaakt, het vest Embrace, dat was het! Eindelijk kan ik nu echt verder met breien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten