zaterdag 3 mei 2014

Aarhus

Waarom wilde ik zo graag naar Aarhus? In oktober had ik vage plannen naar Aarhus te gaan, deze gingen niet door. Wel had ik me georiënteerd hoe het daar was op wolgebied. Wel, het was duidelijk dat ik er op korte termijn een keer heen wilde. Er waren namelijk 8 wolwinkels! Eenmaal hier, blijken het er 11 te zijn. Gisteren hebben we er twee bezocht, Tondering Strik en Fandango, deze twee waren genoeg.  Er was zo enorm veel te zien en uit te zoeken, het was bijna een dagprogramma.















Dit is Tondering Strik van Charlotte Tondering. Zij verkopen vooral Isager en Ito. Het meest opmerkelijke aan deze winkel is de gigantische hoeveelheid modellen.

Een hele bijzondere winkel met erg vriendelijk personeel. Als je een keer in Aarhus bent is deze winkel echt de moeite waard.
Een volgende keer meer over Fandango.


2 opmerkingen:

  1. Je voelt je als een kind in een snoepwinkel.... Wat een fantastische reis maak je.
    Groet, Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen