donderdag 26 maart 2020

Tijd voor breien

Deze periode is een hele onwerkelijke tijd met het Corona virus. Een tijd van veel binnenzijn en thuis blijven. Een uitgelezen tijd om aan je hobbies te besteden, breien dus voor mij :-)! Omdat ik nog wel volledig werk (alleen nog in de webwinkel van de Afstap), heb ik wel meer tijd dan voorheen (minder sociale contacten), maar ook niet super veel meer. Ik breide in ieder geval eindelijk de Coraline socks af. Een patroon van Rachel Coopey met ook het garen van haar: Socks Yeah
Meteen aan een volgend paar "nog liggende niet affe" sokken (UFO's: unfinished objects) verder gegaan, ook een patroon van Rachel Coopey, Saltburn met Socks Yeah, verder gegaan. Als dit paar af is, dan...... ligt er al een nieuw project klaar om te maken uit het boek 52 weeks of socks. Natuurlijk kan ik daar bijna niet mee wachten!
Verder brei ik aan het vest Ursula van Kate Davies en aan de shawl Ode to Autumn van Francoise Danoy. Daarnaast heb ik nieuwe plannen: van oude garens en resten, van half afgemaakte projecten en ja, zelfs nieuwe projecten. Maar daarover binnenkort weer meer.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten