woensdag 8 november 2017

Nieuw boek van Christel Seyfarth


Christel S. heeft een nieuw breiboek uitgebracht: Fanøstrik, Beyond the Horizon. Een boek met schitterende nieuwe motieven, kleuren en breisels! Haar boek is opnieuw geïnspireerd op het eiland waar ze geboren en getogen is: Fanø. De weidsheid, de stilte, de cultuur, de natuur, de natuurkracht en de bewoners. De natuur is schitterend op het eiland, ruimte, vrijheid, het zicht, de zee, kalm en woest. Ik kan me voorstellen, dat deze elementen inspirerend zijn! Het Deense Waddeneiland Fanø is een klein eiland, met een rijke culturele historie, ook dit zie je terug in haar breiwerken.







Ik ben weer helemaal geïnspireerd om verder te werken aan de Cornflower. En als die klaar is, dan weet ik al wel, wat ik hierna ga breien!
Binnenkort hangen een paar van mijn gebreide tasjes bij Galerie Kunst 2001 in Badhoevedorp.

Parnasia
Wens je een mooie week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten