zaterdag 7 november 2015

herfst en trui breien

Prachtig was het weer afgelopen week, echt genieten met de schitterende kleuren.
Hoewel er nauwelijks wind was, lagen er later deze week ineens overal bladeren op de grond. Door al die bladeren op de grond, voel ik een soort kinderlijke blijheid om er doorheen te lopen.

Zo meteen geef ik weer cursus in de Afstap, of eigenlijk breibegeleiding. Als ik daarna thuis kom, heb ik nog net even tijd om aan mijn trui te breien. Ja trui. Voor het eerst sinds lange tijd, brei ik weer eens een trui. Ik maak deze van de Rowan Hemp Tweed (kleur 139, Duck Egg). De wol waarvan ik al twee keer een ander project mee was gestart. Dit wordt nu de trui Marsden, ontworpen door Sarah Hatton. Het is niet een heel spannend breiwerk. Maar het garen breit echt heerlijk, waardoor het toch snel gaat.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten