woensdag 23 september 2015

Candlelight shawl


In mijn woonkamer staat o.a. deze mand (meeste projecten in plastic zakjes inmiddels, ivm "mottenangst"  ;-)), de projecten die hierin liggen, daar wil ik in de komende periode aan werken (naast het vest Frosty). In het kader van projecten afmaken, ben ik nu wéér bezig met mijn Candlelight shawl. Het patroon bestaat uit 16 naalden en op mijn naald staat 66 steken. Ik had nog een halve bol (Tibetan Yak 3 van Lotus Yarns, 300 m) en volgens mijn berekening, kan ik hiermee nog 9 keer het patroon breien. Als ik iedere dag een patroontje zou breien, zou het in 9 dagen klaar kunnen zijn. En het is leuk om te breien, heerlijk zachte wol en een eenvoudig patroon. Ik gaf mijzelf wat speling, het zou in twee weken klaar kunnen zijn.
Jammer genoeg waren de afgelopen dagen zo druk, dat ik helemaal geen tijd vond om te breien en de kans is groot, dat ik er toch wat langer over ga doen. Maar voordat het echt koud wordt, is deze sjaal wel af.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten