woensdag 3 december 2014

Mystery KAL Kaffe Fassett, clue 7

Het schiet al op, clue 7 is vandaag gepubliceerd. Ben maar meteen gaan breien. Het eerste blok van de serie van 7 is steeds het meest spannend: hoe is deze kleuren combinatie. Ook deze keer ben ik best tevreden.
Alles bij elkaar al een hele stapel. Als je bedenkt, dat ik ongeveer 2 uur over een vierkantje doe..... Er volgen nog 2 clue's.













Nog even doorzetten met breien, want de lol van hetzelfde blokje breien, is er jammergenoeg wel een beetje af. Doe het nu voor het eindresultaat, daar ben ik wel reuze benieuwd naar.

Ondertussen is het flink koud buiten en is er van mijn kleurige tuin niet zoveel meer over. Grappig genoeg, is er 1 roos in mijn tuin. En die is dan wel zo mooi in deze lege en koude tuin!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten